czwartek, 17 stycznia 2013

Weekendowy mix foto + mały haul


Hej :-) 

Miniony weekend spędziłam w górach u mojego mężczyzny a już dziś wracam do Was z postem ;-) Mam dla Was kilka zdjęć zrobionych spontanicznie w Żywcu + moje mini zakupy sprzed kilku dni. Jakość zdjęć jak zwykle powalająca ale myślę że lepiej takie niż żadne ;-) zakupy próbowałam obfocić dziś lecz niestety totalna ciemnica za oknem mi to skutecznie uniemozliwiała. Po niemałej gimnastyce coś jednak udało mi się ocalić.

smoothie ♥


a takie widoki mam każdego rana kiedy budzę się u mojego mężczyzny :-) UWIELBIAM!





Reserved (wymiętolony bo już w nim chodziłam) mega miękki nie gryzie i czuję że będzie jednym z moich ulubieńców wiosną ;-) kocham takie kolorki.

Essence Stay with Me 03 Candy Bar

w rzeczywistości bardziej koralowy :-) najwygodniej będzie jak sobie wygooglacie. W necie jest mnóstwo zdjęć które dokładnie przedstawiają kolor. Po pierwszych testach śmiało mogę twierdzić że z nim również wiosną nie będę się rozstawać

Catrice kultowy już 410 C'mon Chameleon

jest niesamowity! 


 Essence Colour & Go 103 Space Queen 

Jako że będąc w naturze nie dostałam swojej ulubionej z Ziaji sięgnęłam po Perfecte i będę testować :-)  

 Spontaniczna decyzja ponieważ wykończyłam wszystkie mleczka do demakijażu a potrzebowałam czegoś na wyjazd :-) póki co krzywdy mi nie zrobił. Konsystencja tylko odrobinę wodnista ale więcej powiem za jakiś czas.


na koniec nowe kapciochy ;-D zauważyłam że ostatnio chętnie sięgam po takie żywe kolory. Najwyraźniej tęskno mi już za latem..;-) wiosno przybywaj!

Miłego czwartku!

Carli
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz