czwartek, 15 sierpnia 2013

Rossmann.


Korzystając z okazji że jechaliśmy po resztę rzeczy do Dąbrowy zahaczyliśmy o Centrum Handlowe Pogoria gdzie mogłam wstąpić do Rossmanna i uzupełnić braki kosmetyczne :-) wizyta odbyła się dość szybko ponieważ miałam z góry zaplanowane czego potrzebuję.


Krótko o każdym z nich ;-)


Isana Odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych
Po kilku użyciach mogę stwierdzić że odżywka bardzo ładnie pachnie wygładza i zmiękcza włosy które po wmasowaniu piją ją niesamowicie szybko. Przyjemny produkt.

Garnier Ultra Doux Odżywka pielęgnacyjna włosy suche i zniszczone olejek z awokado i masło karite
Jak wyżej pięknie wygładza i zmiękcza włosy i bardzo ładnie pachnie. Zaprzyjaźnimy się na pewno ;-)

Garnier BB Krem skóra mieszana i tłusta
Obecnie mój faworyt na okres wakacyjny. Już po paru użyciach mogę śmiało stwierdzić że to świetny produkt ;-) po skończeniu mojego kremu tonującego Ziaja Nuno szukałam czegoś lepszego. Ziaja podrażniała moją buzię ponadto jej zapach był mocno alkoholowy i odrzucający a jasny odcień dla mnie za ciemny. Od dłuższego czasu czaiłam się na chwalony już BB z Garniera do cery tłustej i mieszanej a podczas wizyty w Rossie był akurat w promocji za 13zł z groszami :-) bardzo się ucieszyłam. Nie żałuję zakupu idealny używany samodzielnie jak i po wymieszaniu z matującym podkładem z AA. Chyba machnę osobną recenzję ;p

Schauma Lekkość i Pielęgnacja szampon do włosów suchych delikatnych i matowych odżywcza pielęgnacja bez obciążania
Przyjemny szampon o bardzo ładnym zapachu :-) włosy po spłukaniu gładkie lekkie dobrze rozczesujące się bez konieczności użycia odżywki.

Eveline Extra Soft Balsam Ultranawilżający 
Skusiłam się na niego ponieważ szukałam czegoś dobrze nawilżającego dużego i koniecznie z pompką ponieważ nie cierpię się babrać podczas smarowania. Ubabrane dłonie butelka która wyślizguje się z moich rąk produkt za paznokciami to coś czym mnie można skutecznie odstraszyć. Uwielbiam masełka do ciała ale nie lubię zabawy z nimi więc przeważnie wspomagam się plastikową łyżeczka do wydobywania produktu ze słoiczka. Tym razem postanowiłam zaopatrzyć się dobry nawilżacz z pompka ułatwiającą aplikację. Balsam Eveline świetnie nawilża moje ciało błyskawicznie się wchłania pozostawiając miękką gładką i nawilżoną skórę pokrytą lekkim filmem/traflą która się nie klei ;-) niestety zapach mnie nie rzucił na kolana..zalatuje mi trochę ogórkiem ale jest świeży znośny.

Nivea kulka Pearl & Beauty 
Od długiego czasu wierna byłam Rexonie z której jestem bardzo zadowolona. Zachciało mi się jednak czegoś nowego o innym zapachu gdyż tamte mi się już znudziły. Tym razem padło na kulkę Nivea która ślicznie pachnie różami.

BeBeauty żel micelarny nawilżający
mój KWC bez dwóch zdań (nie znalazłam produktu na Wizażu)

Babydream krem do twarzy i ciała 
Zachwycona żółtym kremem dla dzieci z Johnson's baby dla odmiany sięgnęłam po krem dla dzieci Babydream. Jestem zadowolona. Ładny zapach dobrze nawilża póki co mnie nie zapchał. Zobaczymy jak się będzie spisywał po jakimś czasie ;-)

Ziaja tonik ogórkowy cera normalna tłusta i mieszana 
Przyjemniaczek do którego zawsze bezpiecznie i z przyjemnością wracam.

Perfecta peeling gruboziarnisty 
Po niewypale z Synergena (Fruity Flirt kremowy peeling do skóry mieszanej który miał zastąpić poprzedni różowy z którego byłam zadowolona) szukałam czegoś innego więc ładując do koszyka maseczki z Ziaji capnęłam 3 saszetki peelingu z Perfecty. Mocny zdzieracz. Więcej powiem za jakiś czas.

Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą 
Mój KWC. Z chęcią wypróbuje inne ale do niej powrócę zawsze.

Miłego dnia!

Carli

2 komentarze:

  1. Mój ulubiony tonik ogórkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemniaczek ;-) doceniłam go dopiero po spróbowaniu aloesowego który nie obchodzi się delikatnie z moja buzią ;o w chwili obecnej zdradziłam Ziaję z Fitomedem ;-) ale Ziaja ogórkowa to tonik do którego wrócę pewnie nie raz.

      Usuń