czwartek, 6 czerwca 2013

I WANT SUMMER / SUMMER INSPIRATIONS ♥ / FINAŁ TOP MODEL



Dobry wieczór ;-) od dłuższego czasu wszyscy narzekają na brak pogody i do tego grona oczywiście się również zaliczam.. W tym roku zima dłużyła mi się wyjątkowo a wiosny nie odczułam prawie wcale ;-( dni mijały a ja czekałam z utęsknieniem na to upragnione słońce które zawsze dodawało mi wiatru w żagle. Z ogromną przykrością stwierdzam że jest prawie połowa czerwca a ja czekam nadal.. Mam nadzieję że zdążę się nacieszyć latem czego Wam również życzę z całego serca. Zatykam uszy i odwracam się od osób które próbują bawić się w proroków twierdząc że lata w tym roku nie będzie. lepiej późno niż wcale :-) 






































Korzystając z okazji że zdecydowałam się zrobić dziś nowy wpis wspomnę o wczorajszym finale Top Model. Jesteście zadowolone z werdyktu publiczności? Wygrała Wasza faworytka? ;-) moją ulubienicą była Marcelina. Dziewczyna ma ikrę i z pewnością sobie poradzi niezależnie od tego które miejsce zajęła. Dobrze że stało się jak się stało ponieważ Zuza ma motywację i z pewnością odpowiedni ludzie na odpowiednim miejscu pchną ją w odpowiednim kierunku ;-) bardzo sympatyczna dziewczyna lecz mam wrażenie że gdyby werdykt był odwrotny to drugie miejsce Zuzę by zatrzymało w miejscu i bardzo szybko słuch o Niej by zaginął. Trzymam kciuki za wszystkie dziewczyny i mam nadzieję że wygrają walkę o swoje marzenia bez względu na to jaką pozycję zajęły w programie :-) dopiero teraz zaczyna się ich droga a program jedynie otworzył przed Nimi drzwi do świata modelingu.


Pozdrawiam.

Carli



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz