sobota, 22 marca 2014

Nowy wygląd bloga.


Witajcie Kochani :-)

 Zgodnie z obietnicami powoli powracam do Was ze świeżą energią a na dobry początek przedstawiam Wam nowy wygląd bloga. 
Zainspirowana wiosenną pogodą jak i nadchodzącymi trendami na sezon wiosna lato do jakich z pewnością zaliczają się pastelowe kolory postanowiłam utrzymać wygląd bloga w takich właśnie klimatach :-) jestem miłośniczką cukierkowych jasnych kolorów dlatego mam nadzieję że nowy wygląd bloga przypadnie Wam do gustu równie mocno jak i mnie. Powoli zabieram się za tworzenie nowych postów zbieram potrzebne materiały i szukam inspiracji ;-)) wstępnie w planach jest aktualna pielęgnacja twarzy, włosów oraz ciała,  powrót do formy przed latem, nowości w mojej szafie i wiele innych. Jeśli jest post który koniecznie chcielibyście zobaczyć w pierwszej kolejności dajcie znać w komentarzach ;-) chętnie również poczytam co myślcie o nowym wyglądzie bloga i mam ogromną nadzieję że przyjemniej będzie go od tej chwili odwiedzać.





Miłego i słonecznego dnia! Uciekam na spacer ;-)

Buziaki!

Carli


3 komentarze: