poniedziałek, 12 listopada 2012

Podsumowanie tygodnia


Hej ;-) zgodnie z obietnicą że w każdy poniedziałek będzie podsumowanie postępów "odchudzania" co raczej nazwałabym zmianą trybu życia :-) spięłam dziś pupę i oto jestem! Jeśli przyszłoby mi oceniać ten tydzień w skali od 1 do 5 to dałabym sobie 3. Dlaczego? Już tłumaczę..

Tak jak wspominałam w którymś ze wcześniejszych postów odstawiłam całkowicie niezdrowe jedzenie cukier sól słone przekąski i ograniczyłam wielkość posiłków. Założyłam sobie również że od tej pory zaczynam jadać regularnie 5 posiłków dziennie jedzonych co 2-3 godziny ;-) no i za to właśnie odejmuję sobie te dwa punkty. Dwa ponieważ jest to bardzo ważne i podejrzewam że to właśnie między innymi przez to dziś na wadze zauważyłam tylko 0.5kg spadek. Bądź co bądź to i tak zawsze krok w przód ;-) 

Kolejnym mega krokiem w przód w moim wykonaniu było podejście nr. jeden (od niepamiętnych czasów) do ćwiczeń. Tak! Leń włączył skalpel Ewy Chodakowskiej i zrobił cały 45minutowy program ;-) ból mięśni momentami był tak silny że pokazały mi się łzy w oczach ale nie poddawałam się i cisnęłam dalej! Satysfakcja i duma rozpierająca całe moje ciało od środka po skończonym treningu była tak ogromna że nie potrafiłabym tego nawet opisać słowami :-))) powiedziałabym że porównywalna do bólu wszystkich mięśni który towarzyszył mi przez kolejne dwa dni. Dziś mimo że odczuwałam jeszcze skutki pierwszego szok treningu postanowiłam nie poddawać się i zrobiłam cały program po raz drugi ;-) to była najlepsze decyzja jaką mogłam podjąć ponieważ mało tego że znowu uradowana swoim samozaparciem chodziłam z bananem od ucha do ucha aż do teraz to jeszcze mięśnie odpuściły i już ich nie odczuwam ;-) chyba należało je porządnie rozruszać.


Podsumowując za mną przełomowy tydzień ;-) a następne mam nadzieje będą jeszcze lepsze i w niedługim czasie będę mogła pochwalić się efektami. Trzymajcie mocno kciuki i oczywiście zachęcam wszystkie leniuszki do rozpoczęcia metamorfozy razem ze mną ♥


Buziaki

Carli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz