piątek, 7 września 2012

Wish list


Jak obiecywałam w poprzednim poście zamierzałam pojawić się ze swoją "ciuchową listą życzeń" na sezon jesienno/zimowy i oto jestem ;-)

Zastanawiacie się pewnie co ja robię na blogu o 2.30 w nocy - otóż przeraźliwie się nudzę a że nie mogę wejść na Wizaż to postanowiłam się wyżyć tutaj ;-D

Nie przedłużając a zapewne post sam w sobie będzie długaśny tak prezentują się ubrania (i nie tylko) które do tej pory wpadły mi w oko i z chęcią zobaczyłam je w swojej szafie ;-)

Zacznę od swetrów na których punkcie mam bzika - UUUUWIELBIAM ciepłe plecione swetry :-) nie wyobrażam sobie sezonu jesienno/zimowego bez wzbogacenia swojej kolekcji o przynajmniej jeden : p

to pudrowe cudeńko z H&M woła do mnie mamo chyba najbardziej ze wszystkich! Śliczny!

H&M

H&M

Reserved

Reserved

Reserved

Reserved

Na drugi ogień wrzucam kurtki/ramoneski/parki itp - to tylko dwie przykładowe które wpadły mi w oko ale jeśli dojrzę gdzieś coś ładnego to dorzucę ;-) fajnie by było dorwać jakąś militarną parkę. Ramoneskę skórzaną mam ale przydałaby się jakaś nowa - czarnych skórzanych nigdy za wiele! Teraz tego wszędzie mnóstwo więc z pewnością będzie w czym wybierać.

Are You Fashion

Are You Fashion

Koszule czyli coś czego u mnie zdecydowanie brakuje i koniecznie muszę się wzbogacić o kilka w neutralnych kolorach.

PULL&BEAR

Are You Fashion

Are You Fashion

BUTY! Czyli to co każda zakupoholica kocha i nie ma mowy o tym żeby w nowym sezonie zabrakło jakiejś nowej pary do kolekcji ;-D 

Zdecydowanie od zeszłego sezonu królują u mnie buty w stylu Jeffreya Campbella "Lita" znane już Wam zapewne bardzo dobrze :-) jestem posiadaczką czarnych z zamszu i w tym sezonie zdecydowanie zaopatrzę się w podobne z eko skórki. Zapowiada się że będę miała ciężki orzech do zgryzienia ponieważ nie mogę się zdecydować czy wolę gładkie czy z kolcami które również bardzo kuszą : p

STYLOWEBUTY

 
STYLOWEBUTY

STYLOWEBUTY

DEEZEE

SEQUINSHOES

Zastanawiam się również nad kaloszami.. nie jestem do nich przekonana na 100% bo mam już jedne które nie odpowiadają mi kolorystycznie i szczerze powiedziawszy dziwnie się czuję w tego typu butach.. jakby to niegrzecznie ująć : p jakbym do obory szła! Hahaha ale zdaję sobie sprawę że takie buty to idealne rozwiązanie na Naszą polską deszczową jesień która nie lubi Nas rozpieszczać ładną pogodą. Kilka razy kaloszki uratowały mi tyłek i bez wątpienia są świetnym rozwiązaniem na spacery z psem gdzie trzeba mimo wszystko pobiegać po mokrej trawie i niejednokrotnie błocie ;-)

takie o znalazłam na Allegro
 - prezentują się dość ciekawie ;-) a Wy co sądzicie o kaloszach? Lepsze gładkie czy takie pikowane?



Biżuteria - mam zamiar sprawić sobie takie małe cudo które będzie pasowało do wielu stylizacji :-)

Romantica

Romantica

Romantica

Romantica

Na sam koniec coś czego w żadnej szafie nie może zabraknąć czyli basicowe bokserki w różnych kolorach tak więc wrzucam i kilka takich.

H&M

H&M

+ mała czarna również z H&M

Uff wygląda na to że to już wszystko co do tej pory wpadło mi w oko i czym chciałam się z Wami podzielić :-) jak widać królować będą u mnie w tym roku kolory ziemi zgaszone pastele w postaci pudrowego różu który uwielbiam od zawsze (podobam się sobie w pastelowych świeżych kolorach a jeśli w tym sezonie są one dostępne i modne to czemu mam ich nie nosić? :-D) no i burgund do którego zaczynam się przekonywać ;-) nie jestem pewna czy to nie jest zbyt odważny kolor dla platynowej blondynki ale raz się żyje ;-)


Tymczasem dobrej nocy!

Carli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz