czwartek, 27 września 2012

Zapowiedź jutrzejszego posta i wielkie żale


Cześć witam się z Wami w ten deszczowy nieprzyjemny wieczór :-( niestety jak przewidywałam choroba dopadła i mnie.. z godziny na godzinę czuję się gorzej i z przykrością muszę przyznać że chyba zapowiada się epickie bum w postaci mega przeziębienia! ;-( tak więc proszki od dzisiaj idą w ruch i gonimy dziada! W takich wypadkach z reguły wspomagam się saszetkami na gorąco typu Theraflu (rano i wieczorem) dodatkowo jakieś Gripexy w tabletkach i moje absolutnie ulubione tabletki do ssania na gardło Orofar Max :-) nic tak dobrze nie działa na ból gardła jak one!

Jutro niestety muszę wyskoczyć do galerii i odwiedzić Rossmanna bo jak na złość (jak to zawsze u mnie bywa) jak się kończy TO WSZYSTKO. Postaram się więc trochę pofocić jak wrócę i zrobię mini haul na blogu ;-)

Żegnam się z Wami z paczką chusteczek w dłoni i przesyłam dużo zdrowia! Mnie niestety chwilowo opuściło :-) trzymajcie kciuki żebym szybko doszła do siebie to będą posty z outfitami.


Pa!

Carli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz