wtorek, 4 września 2012

Mała fotorelacja - Dog Fun Fest 2012 Wrocław


 Hej! ;-) 

Końcem sierpnia zaproponowano mojemu Danielowi charytatywne granie we Wrocławskim parku które miało na celu przyciągnąć jak największą publiczność na festyn który się tam miał odbyć. Festyn ten organizowany jest już od kilku lat a wszystkie dochody z imprezy przeznaczane są na bezdomne zwierzaki. Daniel wiedząc że kocham zwierzęta uznał że nie może Nas tam zabraknąć ;-) festyn odbył się 2 września więc bardzo wczesnym niedzielnym porankiem wsiedliśmy w pociąg i ruszyliśmy w drogę :-) Niestety nie zabraliśmy ze sobą aparatu więc ratowaliśmy sytuacje telefonem.. zapewniam Was że zdjęcia kompletnie nie oddają klimatu jaki tam panował ;-) odbyły się między innymi pokazy obrony posłuszeństwa psie sztuczki agility frisbee ponadto był też kącik adopcyjny gdzie można było dokładnie przyjrzeć się zwierzakom do adopcji porozmawiać z wolontariuszami zasięgnąć porad weterynarzy żywieniowców hodowców groomerów szkoleniowców oraz behawiorystów ponadto mnóstwo występów muzycznych oraz masę atrakcji dla najmłodszych ;-) Poniżej przedstawiam Wam fotki jakie udało się Nam cyknąć ;-)



Oczywiście buziaków nie mogło zabraknąć ;-*
a tu puszczałyśmy sobie oko ;-) chwilę po tym jak ta urocza sunia próbowała Nam zwędzić chipsy z reklamówki haha

Główną atrakcją dla dzieciaków był przede wszystkim kucyk którego mogły głaskać oraz dosiadać. Niestety zdjęcie robione na szybko ponieważ ciężko było złapać kucyka sam na sam - ciągle jakiś brzdąc się wcinał w kadr ;-D

Poniżej piękności od których się po prostu nie mogłam odkleić! ♥ jak mogliście zauważyć w poprzednim poście jestem posiadaczką i ogromną miłośniczką owczarków szkockich 'collie' :-) są ze mną odkąd pamiętam i darzę tę rasę gigantycznym sentymentem. Jestem pewna że psy tej rasy będą towarzyszyć mi już do końca życia ;-) Szetlandy ze zdjęć poniżej to takie 'collaki w wersji mini' które również skradły moje serce swoim wyglądem. Przyznam się w sekrecie że zaczynam się poważnie zastanawiać nad nabyciem czworonoga tej właśnie rasy ;-) sentyment i miłość do szkotów oraz ciekawość czy szetlandy pokocham równie mocno jest ode mnie silniejsza.


Jak się później okazało pojawił się przedstawiciel a raczej zapewne przedstawicielka wielbionej przeze mnie ponad wszystko rasy! ;-D moja radość była nie do opisania nie potrafiłam spuścić z niej wzroku :-)))


W ramach bonusu dołączam dzisiejsze zdjęcie mojej gwiazdki ;-) wykonane dość późnym popołudniem podczas błogiego lenistwa w pościeli ;-D która niestety nie mogła jechać z Nami na festyn ze względu na dlugą i męczącą podróż na którą nie chciałam jej narażać :-) jestem natomiast pewna że w przypadku podobnej imprezy na Śląsku zjawimy się z pewnością w komplecie!

Na dziś to już wszystko i żegnam się z Wami ciepłym uściskiem i przesyłam pozytywną energię :-) 

Buziaki

Carli

1 komentarz:

  1. to jest akcja godna podziwu!
    pieknie z waszej strony, że tak przyczyniliscie sie do pomocy zwiarzakom ;*
    twoja gwiazdka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń